בתל אביב מסיבת רווקים מסיבת רווקות 052-4327715

עצמו נאמן ל- 2 ישויות עיקריות בחייו - הישות האישית – החברה והישות המקצועית – הלימודים. וכך ממסורת מפגשים של כל החברים, התדרדרנו למצב שבפעם בשבוע אנחנו נפגשים לערב של פוקר במקרה הטוב ולמעשה אבד לנו זמן האיכות של החברים. .

ואז מגיעה לה תקופת מסיבות הרווקים. החברים מתמסרים בזה אחר זה לבחירות לבם ונשארה לנו מסיבת הרווקים כיום פינוק של הח'ברה. בין כל האטרקציות למסיבות רווקים שיש בשוק לי ולחבריי הייתה העדפה מובהקת בראשנו לגבי הקונספט של מסיבת הרווקים האחרונה שערכנו.

לאחר מסיבת רווקים אחת שחגגנו בבר ועוד אחת בבית של חבר, הגענו למסקנה שהפעם צריך לפנק את עצמנו במשהו קצת יותר מרשים. הבחירה האולטימטיבית הייתה סוויטה למסיבת רווקים.

האמת, אני אהיה גלוי אתכם , לא כל כך ידעתי בתחילה מה ההבדל בין סוויטה למסיבת רווקים לווילה למסיבת רווקים. לאחר בדיקת ההיצע השונה הבנתי שמה שמתאים לנו הוא דווקא הסוויטה. היתרון בסוויטה על פני וילה הוא האינטימיות שיש בסוויטה.

וילה לרוב תכלול חדרים רבים לשימוש האורחים, בריכה מפנקת וג'קוזי בעוד שסוויטה תכלול בדרך כלל חדר אחד גדול, ג'קוזי ובריכה נחמדים ועוד חדר קטן להתייחדות במידה ויפציעו להן חשפנית או שתיים. בחרנו בסוויטה במרכז תל אביב, כדי שבמידה ונרצה יהיה אפשר לצאת לתל אביב שלמזלנו באותו לילה חגגה לילה לבן.

בסוויטה למסיבת רווקים אין יותר מדי ברירות. יש בריכה וג'קוזי – חובה שנביא בגד ים ואיזה 2 חשפניות לשחייה לילית בעירום.

הציוד כלל מספר מרכיבים חשובים:

הרבה אלכוהול, הרבה אוכל איכותי , מוסיקה טובה , 2 חשפניות. בנוסף , לחלק האמנותי הבאנו בנוסף ערכת פלייסטיישן עם מספר שלטים ושלל משחקים אטרקטיביים בהם נוכל לשחק במהלך האירוע.

תוסיפו לכל זה את כל החברים הטובים ביותר שביניהם אין סודות ואם כבר לעשות פדיחה אז זהו המעגל הטוב ביותר לעשות אותה ותקבלו אירוע שיש בו רק טוב.

את מה שקרה מעבר , נשאיר לדמיון שלכם..
אחד החברים מתחתן והוא כולו בטירוף ההכנות לחתונה. די ג'י, קייטרינג, אולם, הזמנות. כמה דברים יושבים על הראש של החבר הצעיר שבסה"כ רצה למסד את הזוגיות ולהעביר את שארית ימיו עם האישה האחת. לחברים הטובים של החתן יש רק מטלה אחת - ארגון מסיבת הרווקים... אותו ערב פרוע וידוע לשמצה שבו הבעל לעתיד וחבריו הקרובים מתנהגים כאילו כולם רווקים לערב אחד הכול מותר ואפשר
מסיבה אקסקלוסיבית כבר מהשם המפוצץ שלה עושה לך חשק לקחת חלק בה. קל וחומר שאומרים לך מסיבת רווקים אקסקלוסיבית. למה לשכור חשפנית אם אפשר לשכור חשפנית אקסקלוסיבית. עולם מסיבות הרווקים האקסקלוסיביות הוא עולם יקר , נוצץ ומושך מאוד. מסיבת רווקים אקסקלוסיבית היא החלטה שאת מסיבת הרווקים הזאת עושים בגדול. בארים, פאבים , מועדונים, מסיבות רווקים באילת, רקדניות בטן, לשכור יאכטה או סוף שבוע רגוע באמסטרדם. השמיים הם הגבול... ...